Наукова діяльність



МОЖЛИВІ ТЕМИ КУРСОВИХ, БАКАЛАВРСЬКИХ, МАГІСТЕРСЬКИХ РОБІТ З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
  
1.     Когнітивно-комунікативний підхід до навчання української мови в старших класах.
2.     Когнітивно-комунікативний підхід до навчання лексикології і фразеології на уроках української мови в 5-6 класах.
3.     Герменевтичний підхід до розуміння і створення текстів на уроках української мови в старших класах.
4.     Соціокультурний підхід до навчання української мови в старших класах.
5.     Методика навчання риторики на уроках української мови в старших класах.
6.     Формування комунікативної компетентності учнів старших класів на уроках української мови.
7.     Формування текстотворчих умінь учнів на уроках української мови в старших класах.
8.     Формування організаційно-діяльнісних умінь учнів на уроках української мови в старших класах.
9.     Навчання української мови учнів старших класів з використанням засобів інформаційно-комунікаційних технологій.
10.  Навчання української мови на засадах дослідницького підходу (10-11 класи).
11.  Теорія і методика використання тестів у навчанні української мови студентів  закладу  вищої педагогічної освіти І-ІІ рівнів акредитації.
12.  Рольова гра як метод навчання української мови студентів педагогічного коледжу.
13.  Проектна діяльність студентів педагогічного коледжу в процесі  навчання української мови.
14.  Формування комунікативної компетентності студентів педагогічного коледжу в процесі  навчання української мови.
15.  Формування комунікативної компетентності студентів медичного коледжу в процесі  навчання української мови.
16.  Формування мовної особистості майбутньої медичної сестри на заняттях з української мови у  закладі вищої освіти І-ІІ рівнів акредитації.
17.  Навчання української мови студентів педагогічного коледжу з використанням інтерактивних методів.
18.  Формування проектної компетентності майбутнього вчителя-словесника в процесі лінгводидактичної підготовки у закладі вищої освіти.
19.  Лінгвометодична підготовка вчителя української мови до роботи з мовленнєвого розвитку учнів старших класів.
20.  Лінгвометодична підготовка вчителя української мови до роботи з мовленнєвого розвитку учнів основної школи.  
21.  Формування лінгвометодичної компетентності майбутнього вчителя української мови у закладі вищої освіти.
22.  Підготовка майбутнього вчителя-словесника до навчання теми «Просте речення» в 5 класі на засадах комунікативного підходу.
23.  Розвиток творчої самостійності студентів у процесі опанування методики навчання української мови.
24.  Система роботи з мовленнєвого розвитку учнів 5-6 класів.
25.  Система роботи з мовленнєвого розвитку учнів 7-9 класів.
26.  Система роботи з формування правописної грамотності учнів основної школи.
27.  Система роботи з формування медіаграмотності учнів старших класів на уроках української мови.
28.  Система роботи з формування критичного мислення учнів основної школи на уроках української мови.
29.  Розвиток креативних здібностей учнів основної школи на уроках української мови.
30.  Методика формування граматичної компетентності учнів основної школи на уроках української мови.

                                                     🔻🔻🔻🔻🔻

                           ВИМОГИ до оформлення дисертації
Документ z0155-17чинний, поточна редакція — Прийняття від 12.01.2017
 Остання подія — Набрання чинності, відбулась 10.03.2017Подивитися в історії? )
   🔻🔻🔻🔻🔻


ВИМОГИ до  оформлення бібліографічного опису  
літературних джерел

ПРИКЛАДИ ОФОРМЛЕННЯ БІБЛІОГРАФІЧНОГО ОПИСУ У СПИСКУ ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ У ДИСЕРТАЦІЇ з урахуванням Національного стандарту України ДСТУ 8302:2015

http://aphd.ua/pryklady-oformlennia-bibliohrafichnoho-opysu-vidpovidno-do-dstu-83022015/

                                                         🔻🔻🔻🔻🔻

Немає коментарів: