Висновок магістрантки Катерини Діляєвої
Ми вчилися створювати кейс-урок... Для початку ознайомилися із прикладами кейс-уроків та переглянули декілька відео, у яких педагоги діляться досвідом із організації кейс-уроків. Після ознайомлення із теоретичним матеріалом ми спробували розробити кейс-урок з теми «Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки» для учнів 11 класу (розділ «Риторика»). Метою нашого уроку є розширити уявлення про культуру мовлення та мовленнєву поведінку учнів, ознайомити із основними характеристиками стратегії і тактики мовленнєвої поведінки, дослідити вплив реклами як засобу масової інформації на особистість, розглянути шляхи досягнення ефективності комунікації, розвиток навичок комунікації, соціокультурної та комунікативної компетентностей. Кейс-урок складається із ситуацій: «Стратегічне мовлення», «Тактика мовлення», «Корисна пауза», «Стратегія мовлення медіа», Творча робота (створення лайфхаків).Інфомедійним компонентом у нашій розробці є завдання «Стратегія мовлення медіа», який передбачає аналіз стратегій мовлення авторів реклами та створення власної соціальної реклами. До розробки уроку ми підготували мультимедійну презентацію, яка дублює всі етапи уроку. Більшість завдань орієнтуються на пошук інформації в мережі Інтернет (за покликаннями чи QR-кодами). Останнім завданням уроку є розроблення лайфхаків зі стратегій мовлення під час публічного виступу для учнів 5 класу. Сподіваюся, що такий урок допоможе учням на прикладах життєвих ситуацій опанувати стратегії і тактики мовлення.
У моїй школі, наприклад, не було дисципліни "риторика" або хоча б чогось, пов'язаного з вмінням говорити (окрім, звісно, української мови та літератури). А направду треба було б ввести такий урок в шкільну програму.
ВідповістиВидалитиДуже цінно та цікаво!