субота, 26 березня 2022 р.

Мультимедійні засоби в роботі вчителя-словесника

     Відеопрезентація від магістрантки Безпалько Ольги "Мультимедійні засоби в навчанні української мови" (https://youtu.be/nfTlr65G0UQ) 👇.














4 коментарі:

  1. Дякую Ользі за інформативну презентацію на тему мультимедійних засобів та їх місця в роботі вчителів-словесників, у якій вона чітко описала, що таке мультимедіа, основні мультимедійні жанри на уроках української мови та літератури,переваги мультимедійних технологій.
    Мультимедійні технології на сьогодні є одним з найперспективніших напрямів інформатизації навчального процесу та діяльності учнів, саме тому дуже важливим є вміння вчителів доцільно та вміло використомувати їх.
    За допомогою вмілого поєднання тексту, звуку, графіки, фото та відео в одному цифровому представленні ми задіюємо в учнів різні типи сприйняття інформації, що дає можливість засвоювати поданий матеріал швидше та більш якісно.

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже цікава та змістовна презентація!
    З задоволенням переглядала її декілька разів. Ольга чітко представила зміст мультимедійних засобів та довела необхідність їх використання на уроках української мови та літератури.Також, зосередила свою увагу на важливості використання мультимедіа на різних етапах уроку. Ольга наголосила, що мультимедіа- засіб досягнення мети уроку, який має свою доцільність та переваги.
    Мультимедійні технології на сучасному етапі розвитку освіти є необхібною складовою будь-якого уроку. Презентації
    різних видів і типів заохочують та зацікавлюють учнів, а вчителям допомагають досягати цілей та мети уроків.

    ВідповістиВидалити
  3. Мультимедійні технології збагачують процес навчання, дозволяють зробити навчання ефективнішим, залучаючи до процесу сприйняття навчальної інформації більшість чуттєвих компонентів учня. Сьогодні мультимедіа-технології - це один із перспективних напрямів інформатизації навчального процесу.

    ВідповістиВидалити
  4. Мультимедіа-технології дозволяють інтенсифікувати навчально-виховний процес, стимулювати розвиток мислення та уяви учнів, збільшувати обсяг навчального матеріалу для творчого засвоєння і використання його учнями, формувати дослідницькі, пошукові уміння, уміння приймати оптимальні рішення.

    ВідповістиВидалити