Результатами дослідження ділиться магістрантка Іванка Будько👇.
З її анкетою можна ознайомитися за покликанням: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeGpP2tvRfWT88whtZ0q4sxnjqKMEUwsAgyx0I0Dx5pA8m50g/viewform?usp=sf_link
Фрагмент звіту
Метою розробленої анкети
є визначення читацьких інтересів, звичок та уподобань студентів. Вона
спрямована на розкриття того, як студенти сприймають літературу, які твори їх
цікавлять та як читання впливає на їхній розвиток. Анкета допоможе
зрозуміти, які книги та автори популярні серед студентської авдиторії, а також
виявить тенденції в читацьких уподобаннях цієї соціальної групи.
Опитувальник
складається з 12 питань закритої та відкритої форми, котрі розкривають вік,
стать респондентів, їхні зацікавлення жанрами літератури, популярними авторами,
форматами книг. Крім того, питання спрямованні з’ясувати рівень впливу
навчального процесу на вибір студентами літератури, а також кількість часу,
який молодь присвячує читанню.
Було опитано 18
респондентів, з них 13 жінок і 5 чоловіків.
Більшість опитаних становлять студенти віком з 17 до 20 років – їх
одинадцятеро, також п’ятеро респондентів мають вік від 20 до 25 років,
представниками вікової категорії 30+ серед студентства є двоє учасників
опитування.
На питання «Чи любите ви читати?» 50% опитаних відповіли схвально, тоді як 44.4% мають посередню позицію, а 5.6% – не люблять читати взагалі.
З публікацією за окресленими результатами дослідження можна ознайомитися за таким джерелом: Будько І. В. ЛІТЕРАТУРНИЙ ПОРТРЕТ ЧИТАЧА-СТУДЕНТА В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ПЕДАГОГА-ФІЛОЛОГА. Мовні виміри світу : матеріали ІV Міжнар. науковопракт. студент.-учнів. конфер. 18 квіт. 2024 р. м. Житомир / за заг. ред. Г. І. Гримашевич; відп. за вип. В. М. Титаренко, Л. В. Ящук. Житомир, 2024. С. 14-18 (http://eprints.zu.edu.ua/39742/1/zbirnyk-2024.pdf).
Анкета дає аналіз зацікавленості опитаних різних категорій читачів, які цікавляться читанням різножанрової літератури.
ВідповістиВидалитиНа мою думку, дуже вдалий проєкт. Проблема заохочення до читання в молоді є досить актуальною. Лише не велика частина обожнює літературу, звертається до неї часто, а інші нехтують цим заняттям. Читати - це можливість розвиватися.
ВідповістиВидалитиОтримані дані допомагають дізнатися, наскільки зараз студенти цікавляться читанням книг. Важливою інформацією є те, які жанри та автори популярні серед студентів. Ці дані можуть бути корисними для бібліотек та викладачів для підбору літератури, яка буде більш цікавою та корисною для студентської авдиторії. На те, наскільки людина витрачає часу для читання впливають багато унікальних факторів, пріоритети та наявність вільного часу.
ВідповістиВидалити