вівторок, 11 червня 2024 р.

Екологічний проєкт

      Як інтегрувати екологічну компетентність у мовно-літературну освіту? Досвідом поділилася магістрантка Таїсія Сосновська в соціальній мережі. Інформацію про поетично-екологічний урок "Чорнобиль: історія, наслідки, загроза під час війни" можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0axs1FKbErgXWCmjxn5tKArGwhmfVSgMXHL7rcG6zyyhr58CXw98vKReGPsqK8ohxl&id=100069249353397

1 коментар:

  1. Інтеграція екологічної тематики в мовно-літературну освіту сприяє формуванню екологічної свідомості учнів. Рекомендується використовувати такі проєкти для розвитку критичного мислення та зв’язку між літературними творами і сучасними екологічними проблемами. Залучення учнів до обговорення наслідків Чорнобильської катастрофи через поетичні твори може поглибити їхнє розуміння теми.
    Приклад завдання: Після ознайомлення з поезією, присвяченою Чорнобильській трагедії, запропонуйте учням написати есе на тему «Що я можу зробити для збереження довкілля?» або створити буклет «Зелена школа: поради для кожного».

    ВідповістиВидалити