Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
вівторок, 11 червня 2024 р.
Екологічний проєкт
Як інтегрувати екологічну компетентність у мовно-літературну освіту? Досвідом поділилася магістрантка Таїсія Сосновська в соціальній мережі. Інформацію про поетично-екологічний урок "Чорнобиль: історія, наслідки, загроза під час війни" можна переглянути за покликанням: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0axs1FKbErgXWCmjxn5tKArGwhmfVSgMXHL7rcG6zyyhr58CXw98vKReGPsqK8ohxl&id=100069249353397
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Інтеграція екологічної тематики в мовно-літературну освіту сприяє формуванню екологічної свідомості учнів. Рекомендується використовувати такі проєкти для розвитку критичного мислення та зв’язку між літературними творами і сучасними екологічними проблемами. Залучення учнів до обговорення наслідків Чорнобильської катастрофи через поетичні твори може поглибити їхнє розуміння теми.
ВідповістиВидалитиПриклад завдання: Після ознайомлення з поезією, присвяченою Чорнобильській трагедії, запропонуйте учням написати есе на тему «Що я можу зробити для збереження довкілля?» або створити буклет «Зелена школа: поради для кожного».