пʼятниця, 14 березня 2025 р.

Ідея "книжкового клубу" очима магістрантів

  "Книжковий клуб" у просторі мовно-літературної освіти  це групова форма занять, що потенційно може сприяти формуванню читацької грамотності в здобувачів освіти. 

Магістрантка Карина Мисько пропонує власне бачення діяльності "книжкового клубу" для учнівської і студентської молоді. Обговорюємо модель її проєкту 👇.






5 коментарів:

  1. Запропонована модель може бути ефективно інтегрована в освітній процес як на шкільному, так і на університетському рівнях. Вона відповідає сучасним педагогічним тенденціям сучасного суспільства.

    Для подальшого вдосконалення методики доцільно розробити детальні рекомендації щодо організації «книжкового клубу». Також важливо враховувати інтереси та вікові особливості учасників, щоб забезпечити максимальну ефективність та залучення.
    Загалом, ініціатива є перспективною та заслуговує на подальше вивчення і впровадження в практику мовно-літературної освіти.

    ВідповістиВидалити
  2. Групове обговорення книг – це ж не просто "прочитав і забув", а можливість почути різні думки, подивитись на текст під іншим кутом.

    Прикольно, що Карина розглядає це і для школярів, і для студентів – бо читати і обговорювати цікаві книжки актуально в будь-якому віці. Думаю, такий формат реально може затягнути тих, хто не дуже любить "обов'язкову" літературу.

    Цікаво було б дізнатися більше про конкретну модель її проєкту, які книжки вона пропонує, як саме організовує обговорення. Але сама ідея "книжкового клубу" як такої – це дуже круто і перспективно для мовно-літературних дисциплін.

    ВідповістиВидалити
  3. За моїми спостереженнями молодь по-різному ставиться до читання. Хтось захоплюється цим, а комусь не цікаво. Але ідея обʼєднати учнів та студентів у читацький клуб це дуже добре. Я думаю його б відвідували хоча б заради того, щоб обговорити з однодумцями улюблену книгу.

    ВідповістиВидалити
  4. Чудова ідея! "Книжковий клуб" як групова форма занять — це дійсно потужний інструмент для розвитку читацької грамотності. Пропозиція Карини Мисько щодо власного бачення його діяльності для учнів є дуже актуальною та перспективною. Це саме те, що потрібно для зацікавлення молоді літературою та формування глибокого розуміння прочитаного.

    ВідповістиВидалити