ВІДГУК ПРО ПЕДАГОГІЧНУ ПРАКТИКУ
Протягом
кількох тижнів я мала можливість пройти виробничу педагогічну практику в одній
із місцевих шкіл, де викладала українську літературу та мову. Проходження
виробничої практики стало для мене важливим етапом у формуванні педагогічної
майстерності. Практика проходила на базі ліцею № 5 м. Житомира, де я мала змогу безпосередньо взаємодіяти з учнями, вивчати їхні особливості, а також
апробувати набуті знання в реальному навчальному процесі. Мала змогу
поговорити зі школярами, що їм вдається легше, а що складніше.
Під час
практики я проводила уроки з української мови та літератури в 7-Є класі,
готувала дидактичні матеріали, проводила психологічні опитування, застосовувала інтерактивні методи навчання.
Завдяки підтримці вчителя-наставника Василини Макогон, я отримала цінні поради
та зворотний зв’язок щодо методики навчання, ведення документації та
організації освітнього процесу...
Особливо запам’яталися моменти живого спілкування з учнями, коли вдалося зацікавити їх літературними творами, викликати щирі емоції та бажання обговорювати прочитане, наводити асоціації з побуту, робити порівняння, паралелі...
Особливо запам’яталися моменти живого спілкування з учнями, коли вдалося зацікавити їх літературними творами, викликати щирі емоції та бажання обговорювати прочитане, наводити асоціації з побуту, робити порівняння, паралелі...
Практика
допомогла мені краще зрозуміти не лише професійні обов’язки вчителя, а й
важливість емоційного контакту, гнучкості в підходах до навчання та постійного
самовдосконалення. Мені захотілося працювати ще більше, коли учні надихають, та
підносять настрій.
Висловлюю
щиру подяку адміністрації школи за те, що мала змогу саме в цій школі пройти
практику; учителям кафедри української мови та літератури, а також учням, які
сприяли моєму професійному зростанню та робили уроки цікавішими своїми
відповідями, креативністю (Штиль Діана, студентка 4 курсу освітньо-професійної програми "Середня освіта (Українська мова і література)").
У дописі студентка ділиться глибокими особистими враженнями від проходження виробничої практики в школі. Її роздуми свідчать про формування педагогічної ідентичності та усвідомлення ролі вчителя як наставника, який не лише передає знання, а й створює сприятливе освітнє середовище, де навчання відбувається через гру, позитивні емоції та взаєморозуміння з учнями.
ВідповістиВидалитиЦей рефлексивний досвід є цінним прикладом для майбутніх педагогів, адже підкреслює важливість емпатії, адаптивності та креативності у викладанні.
Респект Діані Штиль за такий позитивний відгук про практику! Круто, що вона відчула в собі вчительський потенціал і кайфанула від спілкування з дітьми. Особливо сподобалась думка про те, що навчання може бути веселим і легким без напрягу – це ж реально так і є!
ВідповістиВидалитиВлучно підмічено різницю між теорією в універі та реальною роботою в школі. Комунікація з учнями, вміння їх зацікавити – це окремий скіл, і класно, що Діана це прошарила.
Її усвідомлення ролі вчителя як людини, яка впливає на майбутнє дітей, надихає і показує, що практика була не просто формальністю, а важливим досвідом. Загалом, відгук заряджає позитивом і підтверджує, що бути молодим вчителем – це круто! 👍
Чудовий відгук! Як приємно бачити студентів, які вбачають у шкільній практиці не просто час, який вони повинні провести разом з учнями, а можливість для покращення нашого майбутнього, через дітей. Це насправді дуже важливо, сподіваюсь, що таких вчителів буде все більше, і ми зможемо виховати свідоме та щасливе суспільство!
ВідповістиВидалитиДіано, ваш відгук чудово показує, наскільки цінним досвідом стала для вас педагогічна практика! Особливо вражає, як ви підкреслюєте важливість емоційного контакту з учнями та їхню здатність надихати вчителя. Це справжнє покликання, коли бачиш, як учні мотивують тебе до розвитку. Ваша вдячність адміністрації, вчителям та учням робить цей відгук ще більш щирим і переконливим. Так тримати!
ВідповістиВидалити