Проєктна ідея від наших магістрантів (Віти Чернухи, Івана Нагіленка) – використання інструментів застосунку Telegram у просторі української мовної освіти.
Ознайомитися з відповідним навчальним контентом та моделлю освітнього проєкту можна далі 👇.
Проєктна ідея від наших магістрантів (Віти Чернухи, Івана Нагіленка) – використання інструментів застосунку Telegram у просторі української мовної освіти.
Ознайомитися з відповідним навчальним контентом та моделлю освітнього проєкту можна далі 👇.
Як на мене, запропонована модель інтеграції цифрових інструментів у викладання української мови, чітко відповідає сучасним тенденціям цифровізації освіти та сприяє формуванню ключових компетентностей учнів.
ВідповістиВидалитиТакий підхід не лише підвищує мотивацію здобувачів освіти, а й розвиває їхню цифрову грамотність, критичне мислення та здатність до самостійного навчання.
своєчасність цього телеграм боту зумовлена популярністю месенджерів у навчанні та загальною тенденцією до цифровізації освіти. Telegram обрано завдяки його функціональності та широкій аудиторії.
ВідповістиВидалити"ГРАМОТІЙ" має значний педагогічний потенціал завдяки доступності, інтерактивному формату з миттєвою перевіркою знань та орієнтації на потреби НМТ та переходу з російської на українську. Гнучкість навчання відповідає індивідуальним потребам студентів.
Проте слід враховувати обмеження автоматизованого зворотного зв'язку, ризик обмеження безпосередньої комунікації та залежність ефективності від якості контенту
Для підтримки інтересу потрібні додаткові стратегії, а розширення функціоналу могло б підвищити цінність бота. Подальший успіх залежить від оцінки впливу, відгуків користувачів та адаптації на основі педагогічних принципів та новітніх досліджень.
Вау, ідея неймовірна. Зараз ми усі, як і сучасні діти проводимо дуже багато часу у телефонах, тому можливість вивчати українську мову «на ходу», ще й з власного пристрою, який майже завжди під рукою-це чудова ініціатива. Віта Чернуха та Іван Нагіленко запропонували один з варіантів, як ми вчителі можемо підлаштовуватись під сучасні реалії.
ВідповістиВидалитиВикористання Telegram, як популярного та звичного для студентів комунікаційного каналу, відкриває нові перспективи для організації навчальної взаємодії. Замість традиційних форм роботи, Telegram стає платформою для реалізації різноманітних проєктів, спрямованих на розвиток мовних компетентностей. Це дуже круто, адже можливість навчатися виникає у ненав'язливому форматі, що має приваблювати здобувачів легкістю, зручністю та, звісно ж, своєю користю.
ВідповістиВидалитиДолучення здобувачів до освітнього процесу – це не просто модне гасло, а необхідність, що продиктована вимогами часу. Застосування вищезгаданих методичних підходів дозволить створити динамічне, цікаве та ефективне освітнє середовище, де кожен студент відчуватиме себе активним учасником, а не пасивним слухачем. Український філолог, озброєний цими інструментами, зможе не лише передавати знання, а й формувати любов до української мови та літератури, розвивати критичне мислення та креативність у своїх здобувачів.
ВідповістиВидалитиПроведення інтерактивних уроків, використання технологій навчання, створення індивідуальних навчальних планів. Потрібне залучення учнів до проведення уроку. Лекше вчителю і цікаво буде для учнів.
ВідповістиВидалити"ГРАМОТІЙ" – це просто ВАУ! 🚀 Те, що магістранти розробили телеграм-бот для вдосконалення української – це суперідея і дуже актуально! Поєднання теорії з практикою, підготовка до НМТ, гнучкий формат і ще й альтернатива бездумному скролінгу – це геніально. Дійсно, особистий тренажер, який допоможе "прокачати" українську всім! Браво розробникам! 👍
ВідповістиВидалитиЦікава та справді сучасна ініціатива!
ВідповістиВидалитиВикористання Telegram у навчанні — це не лише зручно, а й дуже актуально для молоді. Завдяки такому підходу учні мають змогу залучатися до освітнього процесу в знайомому й комфортному середовищі. Дуже сподобалася ідея створення навчального контенту саме в месенджері — це демонструє, як педагогіка може йти в ногу з часом. Браво авторам проєкту за креативність і практичність!