Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
середа, 29 травня 2019 р.
Інтеграція медіаосвіти у фахову підготовку студентів-філологів...
Допитливі й креативні студенти-філологи ЖДУ імені Івана Франка часу не марнують... У результаті творчого пошуку й освітньої діяльності Богдана Сергієнко, Катя Катенцова створили відеофільм про Бориса Тена. Є надія, що педагоги використовуватимуть цей відеопродукт у системі мовно-літературної освіти...
https://www.facebook.com/100017406795320/videos/403892916867598/UzpfSTEwMDAyMzY3NjAxMzg2OTo0Mjg3MjkwMDc5MjYyOTY/?id=100023676013869
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Студенти молодці, вважаю що цей матеріал буде корисний не лише на уроках літератури, а й мови. Особливо на уроках розвитку зв'язного мовлення та при вивченні синтаксису.
ВідповістиВидалитиДуже подобається відео, неймовірно цікаво та інформативно. Так як зараз актуально використовувати медіатексти на уроках з української мови,відео могло б допомогти при реалізації соціокультурної змістової лінії. Думаю, можна було б запропонувати учням опрацювати цей матеріал, наприклад, на уроках з розвитку мовлення, учні можуть обговорити побачене у відео, проаналізувати зміст та форму викладу, тощо.
ВідповістиВидалити