Як реалізувати ідеї НУШ, аби освітній процес був ефективним? Один із шляхів - упроваджувати ігрові технології.
Недавно на базі ННІ філології та журналістики Житомирського державного університету імені Івана Франка (кафедра світової літератури та методик викладання філологічних дисциплін) кандидат педагогічних наук і водночас учитель-практик Мелешко Лілія Володимирівна провела тренінг "Модернізація шкільного курсу української мови з використанням комп'ютерних ігор". Тренер представила авторський інтерактивний навчально-ігровий комплекс "Українська мова в іграх (5-6 класи)", розміщений в Інтернет-мережі (https://drive.google.com/open?id=1xt2ZLmseqBubhc44gRemRTBazsJZBFHg).
Тренінг відбувся за участі аспірантів, студентів, методистів та викладачів КЗ "Житомирський ОІППО" ЖОР, методиста Департаменту освіти Житомирської міської ради.
На фото - вивчаємо досвід використання комп'ютерних ігор у мовній освіті... Дякуємо тренеру Л.В.Мелешко за співпрацю і спілкування.
Для ефективності освітнього процесу важливим є впровадження нових інформаційних технологій та їх використання на практиці. Для учнів 5-6 класів використання комп’ютерних ігор для навчання української мови, я вважаю, буде дуже ефективним! Учні на даний час використовуюсь більше гаджети та комп’ютер, чим підручники, тому їх увага зосереджується більше на цих технологіях, тому вдало буде використовувати їх під час навчання учнів.В ігровій формі та на улюбленому гаджеті учню буде цікаво дізнаватися нове та оволодівати знаннями з мови. Сподіваємось ці комп’ютерні програми можливо буде налаштувати на планшетах та смартфонах, задля зручності проведення навчального процесу в школі.
ВідповістиВидалитиНа сьогодні важливим є питання використання інформаційних технологій. Оскільки завданням вчителя є подати матеріал цікаво і зрозуміло для учнів, доцільно використовувати інформаційні технології. Застосування комп'ютерних ігор під час вивчення тієї чи іншої теми позитивно впливає на засвоєння матеріалу. Ігри виступають своєрідним наочним матеріалом, який стимулює увагу, і таким чином сприяє кращому запам'ятовуванню і засвоєнню матеріалу. Учні під час гри не задумуються над тим як завчити матеріал, а на практиці, виконуючи різноманітні завдання гри, здобувають знання, вміння і навички. Також вчитель витрачає час уроку ефективно і залучає до роботи всіх ічнів. До того ж можна використати досить велику кількість різноманітних завдань, які будуть цікаві учням.
ВідповістиВидалитиСьогодні існує тенденція до впровадження в навчальний процес новітніх технологій, серед яких чільне місце посідає комп'ютеризація як засіб формуванння лінгвометодичних компетентностей. Комп'ютерні ігри чи не важливіше заняття сучасних дітей, тому доречно застосувати цей прийом на заняттях з української мови. Важливо лише правильно підібрати дидактичний матеріал і завдання, які будуть не менш цікавими,ніж звичайні ігри.
ВідповістиВидалитиНа Сході говорять, що силу противника слід використовувати проти нього. Саме ця думка одразу згадується, варто людині познайомитись з таким нововведенням в мовній освіті.
ВідповістиВидалитиСучасні учні багато часу витрачають на свої гаджити. Нажаль, вони рідко використовують можливості сучасних технологій для свого саморозвитку. Частіше вони змарновують свій час в соціальних мережах та іграх.
Тренінг М. Л. Мелешко є потрібним та надзвичайно актуальним, бо використання комп'ютерних ігор в мовній освіті (хоча ігри, в які можна грати на телефонах, на мою особисту думку, мають більший потенціал) будуть сприяти тому, що навчання учнів буде продовжуватися і тоді, коли вони відпочивають.
Дуже актуально сьогодні, адже освітні тенденції повинні відповідати вимогам часу. Вдале поєднання сучасних технологій із освітніх процесом та уміле їх використання може дати надзвичайно якісні результати.
ВідповістиВидалитиНауково-технічний прогрес та його вплив на науку та освіту стає важливим аспектом, що визначає характер змін у системі освіти. Мультимедійні засоби стали невід'ємною частиною навчання. Саме за їх допомогою вчитель може більш зацікавити дітей у навчанні, учні краще сприймають наочність. У час коли у кожного учня є гаджети актуальним є застосування комп'ютерних ігор.До позитивних аспектів комп'ютерних ігор можна зарахувати інтерактивність, підвищення мотивації учнів, шо призводить до інтенсифікації процесу навчання.
ВідповістиВидалитиНа Сході говорять, що силу противника слід використовувати проти нього. Саме ця думка одразу згадується, варто людині познайомитись з таким нововведенням в мовній освіті.
ВідповістиВидалитиСучасні учні багато часу витрачають на свої гаджити. Нажаль, вони рідко використовують можливості сучасних технологій для свого саморозвитку. Частіше вони змарновують свій час в соціальних мережах та іграх.
Тренінг М. Л. Мелешко є потрібним та надзвичайно актуальним, бо використання комп'ютерних ігор в мовній освіті (хоча ігри, в які можна грати на телефонах, на мою особисту думку, мають більший потенціал) будуть сприяти тому, що навчання учнів буде продовжуватися і тоді, коли вони відпочивають.
Сутність гри полягає в тому, що, будучи розвагою, відпочинком, вона здатна перерости в навчання. Застосування таких ігор розширює сприйняття, виробляє рефлекс, викликає інтерес до знань зі шкільної програми, формує чуття мови, а також свідому мовну особистість.
ВідповістиВидалити