вівторок, 7 травня 2019 р.

Як студенти-філологи опановують основи лінгвометодичної майстерності та методику інтерактивного навчання...

 

 7 травня практичне заняття з методики навчання української мови пройшло у формі тренінгу "Українська мова в навчальних іграх". Майбутні вчителі-філологи (ІІІ курс) мали нагоду повправлятися в ігрових завданнях з фразеології, морфології, синтаксису. Студенти прийшли на заняття з гарним настроєм і творчими ідеями. Найбільш ініціативні студенти (Зайцева Настя, Катенцова Катя, Сергієнко Богдана, Кашнюк Марія та ін.) виявили бажання попрацювати в ролі тренера.

   Учасники тренінгу запропонували власні ігри з української мови та взяли участь у виконанні різних ігрових завдань ("Склади ребус", "Фразеологічні пазли", "Мовне асорті", "Мовний світлофор", "Крокодил", "Розплутай нитку єдності" та ін.). Під час заняття майбутні педагоги збагнули розвивальну суть навчально-ігрової діяльності, розглянули розгалужену класифікацію навчальних ігор, пригадали правила розгадування кросвордів тощо. Студенти виявили фахові знання і вміння та відчули "смак" навчально-ігрової діяльності...




16 коментарів:

  1. Більше світлин дивіться за цим джерелом : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=555495451697769&set=pcb.555500231697291&type=3&theater

    ВідповістиВидалити
  2. Дивіться також допис за таким джерелом : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=401817627215872&set=pcb.401818577215777&type=3&theater

    ВідповістиВидалити
  3. Було дуже класно! Ми отримали чудові емоції, а також опановували нові "двері майстерності" викладання української мови.
    Прошу завітати на новостворений блог: https://hannatrunova99.wixsite.com/mysite

    ВідповістиВидалити
  4. Заняття з методики навчання української мови пройшло на вищому рівні. Цікаво та захоплююче. Для себе я засвоїла, як правильно спілкуватись з учнями, давати їм знання та знаходити спільну мову..👏👏👏

    ВідповістиВидалити
  5. Урок проведено на дуже високому рівні!
    Це ефективна методика заохочення творчої активності для швидкого генеру-
    вання великої кількості ідей. Він спонукає учнів (студентів) розвивати уяву і
    творчість, відверто висловлювати думки, знаходити кілька рішень конкретної
    проблеми.
    Мета уроку досягнута!����

    ВідповістиВидалити
  6. Студенти отримали масу задоволення від пари, стільки цікавого й нового почули. Завдяки цьому відкрили в собі нові можливості та таланти.

    ВідповістиВидалити
  7. Дякуємо за цей досвід. Всі уроки були проведені дуже оригінально та цікаво. Я рада, що на нашому факультеті є пари, де ми можемо відчути себе справжніми вчителями і проявити себе.

    ВідповістиВидалити
  8. Даний тренінг пройшов дуже пізнавально та весело. Дякую вам за "перші сходинки" до опанування викладання української мови. Тепер я розумію чому чому 3 роки назад я вибрала саме цю професію!

    ВідповістиВидалити
  9. Дівчата молодці, всі активно працювали. Кожен зміг взяти для себе щось нове.Було показано багато уроків, мету уроків було досягнуто, вчителі-словесники вільно працювали з учнями. Всі студенти виявили фахові знання і вміння навчально-ігрової діяльності.

    ВідповістиВидалити
  10. Дякуємо за цікавий досвід та можливість реалізовувати свій творчий потенціал. Проведення таких занять допомагає розвиватися майбутнім вчителям творчо та креативно.

    ВідповістиВидалити
  11. Був дуже цікавий та захоплюючий урок.
    Студенти підготувались на високому рівні, були виготовлегі ігри за індивідуальною розробкою, тощо. Окрема подяка викладачу, за те, що надихає студентів��

    ВідповістиВидалити
  12. В піднесеному настрої та на позитиві пройшов тренінг, хоча я не була тренером, але так само як і інші взяла до уваги певні моменти з цього заходу, влаштованого нашим викладачем. На ньому студентами було застосовано багато різних методик: пояснювально-ілюстративних, цікавих вправ, репродуктивних та інших. Кожен з тренерів тримав увагу учасників. Команди мали багато наочного матеріалу, хтось побудував свій треніг у форматі подорожі, хтось обігрував ілюстрації різними способами і таким чином побудував цілий ланцюжок взаємопов'язаних вправ, хтось об'єднав все в одному виступі. Мету тренінгу було успішно досягнуто.

    ВідповістиВидалити
  13. Було дуже цікаво прочитати про проведення цього заняття. Гадаю, що на занятті було досить цікаво, панував піднесений настрій, щирі емоції, позитив. Дивлячись на такі живі, емоційні світлини теж хотілось би побувати на такому заході, це було досить корисно для нашої майбутньої професії.

    ВідповістиВидалити
  14. Цікавий досвід для студентів проявити себе творчо. Дізнатися більше про інтерактивне навчання, методику його проведення. Це здатне оновити традиційну систему викладання мови, ніби свіжий ковток повітря. Важливим є й те, що майбутні мовники мають можливість застосовувати свої знання, навички та вміння на практиці. Таким чином можна проаналізувати та виправити свої помилки, вдосконалити свою діяльність, а також стати компетентним вчителем чи викладачем української мови.

    ВідповістиВидалити
  15. Дуже цікавий та пізнавальний тренінг! Таких має бути більше в сучасній освіті, а для майбутніх педагогів практика таких занять є дуже корисною та пізнавальною! Дуже добре, що студенти беруть активну участь у таких заходах та розвивають свої здібності майбутнього педагога, проявляють активність та творчість, використовують різноманітні методи та засоби для навчання!

    ВідповістиВидалити