До лінгвометодичної відеотеки: творчість наших студентів
Лінгвістична казка про прийменник.
Автор - магістрантка Олеся Павлюк.
Інтеграція виразного читання, педагогічної риторики, лінгвометодики й медіаосвіти в лінгводидактичній підготовці магістрантів ЖДУ імені Івана Франка...
Діти не люблять вчити напам’ять правила з підручника.Тому під час планування уроків української мови важливо продумати їх так, щоб навчання не зводилося лише до слухання пояснення вчителя, виконання вправ з підручника і вивчення правил. Аби діти полюбили ці уроки, їх слід урізноманітнювати лінгвістичними казками, які діти готові слухати, переповідати та обговорювати. Їх захоплює динамічний сюжет, вони з цікавістю й захватом стежать за діями персонажів і розвитком подій. Нові лінгвістичні поняття й терміни, введені в сюжет казок, стають для дітей доступними й зрозумілими. В подальшому буду використовувати казку Олесі в професійній діяльності.Дякую ,Олесі за цікавинку!
Така казка полегшить роботу з учнями, зацікавить їх, а також може бути використана, як невелике розвантаження під час уроку, наповненого великою кількістю теоритичного матеріалу. Загалом ця казка несе в собі лінгвістичний зміст і водночас перетворює звичайний урок у казку. Дякую Олесі за цікавий підхід до здавалося б звичних речей.
Діти не люблять вчити напам’ять правила з підручника.Тому під час планування уроків української мови важливо продумати їх так, щоб навчання не зводилося лише до слухання пояснення вчителя, виконання вправ з підручника і вивчення правил. Аби діти полюбили ці уроки, їх слід урізноманітнювати лінгвістичними казками, які діти готові слухати, переповідати та обговорювати. Їх захоплює динамічний сюжет, вони з цікавістю й захватом стежать за діями персонажів і розвитком подій. Нові лінгвістичні поняття й терміни, введені в сюжет казок, стають для дітей доступними й зрозумілими. В подальшому буду використовувати казку Олесі в професійній діяльності.Дякую ,Олесі за цікавинку!
ВідповістиВидалитиТака казка полегшить роботу з учнями, зацікавить їх, а також може бути використана, як невелике розвантаження під час уроку, наповненого великою кількістю теоритичного матеріалу. Загалом ця казка несе в собі лінгвістичний зміст і водночас перетворює звичайний урок у казку. Дякую Олесі за цікавий підхід до здавалося б звичних речей.
ВідповістиВидалити