понеділок, 27 квітня 2020 р.

До лінгвометодичної відеотеки: творчість наших студентів


     Лінгвістична казка про прийменник. 
     Автор - магістрантка Олеся Павлюк.


    Інтеграція виразного читання, педагогічної риторики, лінгвометодики й медіаосвіти в лінгводидактичній підготовці магістрантів ЖДУ імені Івана Франка...

2 коментарі:

  1. Діти не люблять вчити напам’ять правила з підручника.Тому під час планування уроків української мови важливо продумати їх так, щоб навчання не зводилося лише до слухання пояснення вчителя, виконання вправ з підручника і вивчення правил. Аби діти полюбили ці уроки, їх слід урізноманітнювати лінгвістичними казками, які діти готові слухати, переповідати та обговорювати. Їх захоплює динамічний сюжет, вони з цікавістю й захватом стежать за діями персонажів і розвитком подій. Нові лінгвістичні поняття й терміни, введені в сюжет казок, стають для дітей доступними й зрозумілими. В подальшому буду використовувати казку Олесі в професійній діяльності.Дякую ,Олесі за цікавинку!

    ВідповістиВидалити
  2. Така казка полегшить роботу з учнями, зацікавить їх, а також може бути використана, як невелике розвантаження під час уроку, наповненого великою кількістю теоритичного матеріалу. Загалом ця казка несе в собі лінгвістичний зміст і водночас перетворює звичайний урок у казку. Дякую Олесі за цікавий підхід до здавалося б звичних речей.

    ВідповістиВидалити