Що може відволікти студентів від психологічної напруги в умовах воєнного стану? Насамперед - праця... Фрагменти розробки уроку української мови з розважальним компонентом від студентки Вербицької Дарини 👇.
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
неділя, 27 березня 2022 р.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Дуже яскраві ілюстрації та креативно підібраний матеріал!Браво!
ВідповістиВидалитиНайважливіше переглянути навчальний план і визначити слабкі місця. Які з них варто закрити просто зараз, а стосовно яких можна не надто перейматися? Варто розуміти, що це не та дистанційка, до якої ми звикли впродовж двох років карантину, тож і підхід має бути більш гнучким. Не страшно, якщо ви не встигнете щось вивчити, все це можна надолужити потім.
ВідповістиВидалитиСьогодні навчання дітей відбувається у незвичних для нас умовах. Це виклик не тільки для дітей, сімей, а й для вчителів. У непрості часи війни діти так само переживають стрес і тривогу. Їх відчуття підсилені тим, що вони не завжди розуміють, що відбувається.
ВідповістиВидалитиТому у нинішніх умовах ми повинні перемістити фокус уваги з академічних успіхів на підтримку і нормалізацію психічного стану учнів. Зараз це нормально. Ми всі можемо і повинні долучитись до цього в рамках викладання свого предмету.
Сфера освіти, як і всі сфери життя суспільства, зазнала сильних змін в умовах воєнного стану Усі ми вчилися та продовжуємо вчитися жити в цих нових умовах.Нинішня ситуація могла позначитись на поведінці учнів, на їх здатності засвоювати матеріал. Стрес міг вплинути на увагу, пам’ять, на здатність зосереджуватись.
ВідповістиВидалити