Текст диктанту і лінгвометодичний коментар до нього від студентки Людмили Біленької 👇.
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Варто зауважити, що ситуація диктанту приховано виховує і самих дітей, а саме навчає концентрувати увагу та дисциплінує їх. Тому неприпустимо з боку вчителя підказувати учням, де початок і закінчення речення.
ВідповістиВидалитиПідготовка до диктанту в педагога виховує здатності риторики, в учнів вміння слухати мову та граматику, важливий метод у підготовці освітнього процесу.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиДиктант є важливим елементом у навчанні української мови. Зовсім нещодавно я ознайомилася з нетрадиційними видами диктантів, які пропонують Г.Потапенко, Л.Борисова та ін.
ВідповістиВидалити1) Диктант-тест;
2) диктант-гіпотеза;
3)диктант-алгоритм;
4) диктант-інформаційної дії;
5) диктант-диспут;
6) диктант-змагання (гра);
7) програмований диктант.
Я вважаю, диктант - спосіб зосередження на аспектах грамотності та практична цінність диктантів є незамінною.
Основною метою шкільного диктанту є формування навички «бачити орфограму» – тобто проблемного місця, яке потребує уважності та знань. Під час написання диктанту учні тренують концентрацію, вміння співвідносити почуте з теоретичними правилами, які вивчили раніше.
ВідповістиВидалити