середа, 4 травня 2022 р.

Готуємося до проведення диктанту...

 Текст диктанту і лінгвометодичний коментар до нього від студентки Людмили Біленької 👇.






5 коментарів:

  1. Варто зауважити, що ситуація диктанту приховано виховує і самих дітей, а саме навчає концентрувати увагу та дисциплінує їх. Тому неприпустимо з боку вчителя підказувати учням, де початок і закінчення речення.

    ВідповістиВидалити
  2. Підготовка до диктанту в педагога виховує здатності риторики, в учнів вміння слухати мову та граматику, важливий метод у підготовці освітнього процесу.

    ВідповістиВидалити
  3. Диктант є важливим елементом у навчанні української мови. Зовсім нещодавно я ознайомилася з нетрадиційними видами диктантів, які пропонують Г.Потапенко, Л.Борисова та ін.
    1) Диктант-тест;
    2) диктант-гіпотеза;
    3)диктант-алгоритм;
    4) диктант-інформаційної дії;
    5) диктант-диспут;
    6) диктант-змагання (гра);
    7) програмований диктант.
    Я вважаю, диктант - спосіб зосередження на аспектах грамотності та практична цінність диктантів є незамінною.

    ВідповістиВидалити
  4. Основною метою шкільного диктанту є формування навички «бачити орфограму» – тобто проблемного місця, яке потребує уважності та знань. Під час написання диктанту учні тренують концентрацію, вміння співвідносити почуте з теоретичними правилами, які вивчили раніше.

    ВідповістиВидалити