субота, 4 червня 2022 р.

Вчимося готувати філологічно обдарованих учнів до роботи з науковим текстом

    За магістерською програмою розглядали, у чому особливості роботи старшокласників із науковим текстом, зокрема для підготовки учнівської роботи на конкурс МАН, проблему академічної доброчесності і шляхи її розв’язання в школі

👈Магістрантка Ірина Бобровська візуалізувала окремі ідеї у вигляді інтерактивної інфографіки за допомогою сервісу Genial.ly (https://view.genial.ly/626a80a2648c3e0011b0545a/social-vertical-post-metodika-roboti-z-naukovim-tekstom).

Покликання на інтерактивні елементи в інфографіці:

Також дослідницькі завдання від Ірини Бобровської 👇.



Інфографіка магістрантки Анастасії Сич 👇



Інфографіка магістрантки Тітор Дарини 👇

Структура МАН за таким джерелом: https://cprs.kiev.ua/man/


1 коментар:

  1. Сучасний український вчитель має сам бути учнем. Адже розвиток — це найбільший дар для кожного. І тільки коли ми інвестуємо в кращу версію себе, зможемо приносити користь іншим. Оскільки педагогічна професія — це служіння суспільству і країні, то сучасний вчитель має постійно змінюватися і розвиватися.

    ВідповістиВидалити