Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Освітній проєкт "Онлайн - школа "Рідне слово плекай - українську вивчай" справді можна вважати вагомим внеском у скарбничку інтернет - ресурсів для дистанційного навчання. Кожен відеоролик дидактично продуманий. Матеріал проєкту простий та зрозумілий, тому легко сприйматиметься учнями під час самостійного опрацювання мовних тем.Такі відеоролики підвищать інтерес учнів до сприймання навчального матеріалу. Проєкт справді вдалий, цікавий та корисний як для учнів, так і вчителів.
ВідповістиВидалитиХочу подякувати Даші та Юлі за такий змістовний та корисний освітній проєкт. Збережу собі в скарбничку, щоб використовувати при роботі з учнями. Так тримати!
ВідповістиВидалитиПроектне навчання дедалі більше набирає обертів, оскільки є дуже ефективним і актуальним підходом до викладання та навчання. Численні дослідження вказують на те, що після його успішного впровадження в учнів покращується мотивація до навчання та підвищується рівень досягнень. Також така форма роботи допомагає реалізувати частково програму ранньої профорієнтації учнів, аби в майбутньому випускники свідомо обирали професію і навчальний заклад.
ВідповістиВидалитиВикористання методу проектів сприяє виникненню стійкої мотивації до навчання, активізації пізнавальної самостійності, реалізації діяльнісного та
ВідповістиВидалитиособистісно орієнтованого підходів, подоланню протиріччя між колективним способом навчання та індивідуальним характером сприймання, засвоєння
інформації, формування умінь і навичок,організацією зворотного зв’язку між учителем і учнями.
Формування основ проектної діяльності як способу активного здобування знань та їх практичного застосування є одним із засобів навчання, розвитку та виховання школярів. Організовуючи таку діяльність, учитель знайомить учнів з її особливостями, учить свідомо будувати власну повноцінну діяльність, яка включає три стадії: мотиваційну, операційно-виконавчу, рефлексивно-оцінювальну.
ВідповістиВидалитиЗробити учнів активнішими, створити на уроці неймовірну атмосферу дослідження та показати, як знання, які отримують діти у школі, пов'язані з реальним життям – усе це можна зробити за допомогою методу проєктів. Це дійсно універсальна та корисна технологія, яку можна використовувати фактично на будь-якому уроці з будь-якого предмету. Метод можна без проблем реалізувати з учнями будь-якого віку.
ВідповістиВидалитиПроєктна діяльність у межах самостійної роботи є ефективним способом розвитку навичок самостійного навчання, творчого мислення та практичного застосування знань. Цей підхід часто використовується в освіті для покращення навчального процесу та залучення студентів до активної участі у власному навчанні.
ВідповістиВидалитиПроєктна діяльність у межах самостійної роботи сприяє не лише кращому засвоєнню навчального матеріалу, а й підготовці студентів до реальних професійних викликів, розвиваючи їхні навички, необхідні для успішної кар'єри.