Будова тексту нетрадиційно: урок 👇від Альони Прищепи.
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
середа, 25 травня 2022 р.
Методика навчання лінгвістики тексту: нетрадиційний формат
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Це дуже якісний та корисний матеріал! Для вчителя це справжня знахідка! Студентка справді розумничка, адже проявила надзвичайну майстерність та креативність!
ВідповістиВидалитиОсновним лінгвістичним поняттям методики розвитку зв'язного мовлення учнів є поняття "текст". Теорія тексту як наукова дисципліна склалася в другій половині XX ст. на перетині ряду наук - лінгвістики, риторики, психолінгвістики, соціології, інформатики та ін. Незважаючи на велику кількість міждисциплінарних перетинань, основним об'єктом теорії тексту є текст вербальний. Предметом даної науки є ознаки і характеристики (структурні і функціональні) тексту як комунікативної одиниці вищого рівня, цільного мовного твору.
ВідповістиВидалити
ВідповістиВидалитиПроєкт підготовлено у цікавому форматі з елементами гри в телешоу, що сприяє зацікавленню учнів.
За допомогою такого формату можна зацікавити уроком учнів різних рівнів досягнення, тому, гадаю цей урок буде дуже доречним.
ВідповістиВидалитиРозвиток сучасного суспільства підвищує вимоги суспільства до рівня освіти й виховання кожної людини. У цих умовах дедалі актуальніше стає формування у людей творчого потенціалу, активної життєвої позиції. Для успішного досягнення мети людина повинна мати необхідний обсяг знань. Людина не повинна застосовувати будь-які усталені шаблони, а має мислити, розвивати своє мислення.
Нудьга на уроці - один із найнеприємніших недоліків вчительської праці, який важко усунути. Нудно і важко буває не тільки учням, а і самому вчителеві, а від цього знижується ефективність будь-якого найрозумнішого і найкориснішого уроку.