👈Поради підготувала магістрантка Любов Захарчук.
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Також потрібно намагатися уникати встановлення часових обмежень там, де це можливо, тому що це не лише пригнічує розвиток творчості, а й перешкоджає розвиту внутрішньої мотивації.
ВідповістиВидалитиТреба стежити за тим, щоб навчальні завдання не лише відповідали віковим обмеженням, а й мали рівень оптимальної складності (посильні завдання), сприяли виявленню майстерності та компетентності дитини. Регулювати рівень складності завдань, щоразу підвищуючи її. (створення ситуації успіху)
Надавати дитині право вибору навчального завдання, не обмежуючи при цьому її свободи. Бажано підбирати навчальні завдання з елементом новизни та непередбачуваності, що сприяє формуванню внутрішнього інтересу під час його виконання.
Внутрішня мотивація є важливою умовою успішного навчання. Сформувавши у дитини «необхідний» мотив, можна домогтися високих результатів і таким чином вирішити багато навчальних проблем.
ВідповістиВидалитиЯ вважаю, аби забезпечити мотивацію до навчання української мови, уроки мають бути інтерактивними, емоційними, важлива також практична цінність уроків. Не варто недооцінювати і заохочення, розвиток бажання бути корисним та розвивати в учнів відповідальність, наполегливість та цілеспрямованість.
ВідповістиВидалитиВчитель має вміти мотивувати учня: до розвитку, до знання предмета, до пізнання світу. Це можна зробити лише тоді, коли любиш свою працю, коли ти відповідальний і відкритий до світу. Без мотивації не буде результату.
ВідповістиВидалитиПотрібно спілкуватися з учнями суто українською мовою і заохочувати їх до взаємного висловлювання.
ВідповістиВидалитиМотивація учня є ключовим фактором успіху навчання. Вчитель відіграє важливу роль у заохоченні школярів до навчання. Освітнє завдання має давати дитині відчуття ефективності та компетентності, таким чином, в неї буде внутрішня мотивація до цієї діяльності.
ВідповістиВидалитиЖоден найцікавіший урок чи книжка не змусять учнів наполегливо вчитися та тягнутися до знань, якщо у них зникла мотивація.
ВідповістиВидалитиЩоби діти зосереджено й захоплено працювали, надайте їм можливість навчатися в своєму темпі. Цей прийом є насправді одним із найкращих способів мотивації школярів. Наприклад, учні самостійно вибирають тип завдання або проблему для вивчення. Вони відчують, що контролюють процес, і це мотивуватиме їх намагатися краще виконати роботу.
Мотивація — як внутрішня, так і зовнішня — є запорукою успіху учнів на всіх етапах навчання. Учителі можуть зіграти ключову роль в забезпеченні мотивації й заохоченні своїх учнів. Звісно, це значно легше сказати, ніж зробити, оскільки у кожного мотивація своя. Учителеві необхідно багато витратити часу й докласти зусиль, щоб усі діти в класі захопилися його предметом, старанно працювали і прагнули успіхів.
ВідповістиВидалити