1. https://glavcom.ua/kyiv/news/grad-u-kijevi-deyaki-avtivki-dovelosya-vidkopuvati-520742.html
2. https://www.wolframalpha.com/
3. https://www.stopfake.org/uk/wolfram-alpha-ta-faktcheking-dovidnyk-z-yakym-dijsno-znajdetsya-vse/
4. https://www.google.com/search?q=%D0%97%D0%B0%D0%B1%D1%83%D1%82%D0%B0+%D0%B1%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0:+%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%D0%B9+%D0%B1%D1%96%D0%B9+%D0%94%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%BE%D1%97+%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%97+%D0%B2+%D0%84%D0%B2%D1%80%D0%BE%D0%BF%D1%96&sxsrf=ALiCzsZMgkLZEyPbWcbsscZpM5adf-KzGA:1653985966034&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwim59_vqYn4AhUOSjABHav1C1kQ_AUoAnoECAEQBA&biw=1536&bih=754&dpr=1.25#imgrc=AX5sdRydUOYgcM
5. https://www.radiosvoboda.org/a/27011124.html
Усі прийоми повинні бути спрямовані на зацікавленість учнів, тобто потрібно залучати те, що сьогодні є невід’ємною частиною життя підлітків. Тому активно використовуємо гаджети учнів (телефони, планшети). Одним із видів залучення новітніх засобів є робота з QR-кодами. Використовування QR-кодів спонукає учнів до роботи з різними джерелами інформації. Можна закодувати інтернет-джерела, текстові повідомлення, посилання, тестові завдання, ігри та багато іншого.
ВідповістиВидалитиВіртуальна екскурсія відрізняється від реальної тим, що відображає віртуально реально існуючі об’єкти. Це має великі переваги: доступність, можливість відвідати музей у будь-який момент. Значну роль відіграє пошуковий метод. Учні займаються дослідженням, аналізом, вивченням інформації, зіставленням.
Цікавою для учнів є вправа «Створення сторінки в соціальних мережах». Спочатку учням здається, що це просто захоплююча гра, але насправді для того, щоб створити сторінку, потрібно опрацювати та проаналізувати великий обсяг інформації, бажано з різних джерел, виокремити необхідний матеріал. Ця вправа може бути використана як під час проведення уроків з української літератури, так і мови. Залежно від теми змінюється й змістове наповнення цієї сторінки, зосереджуючи увагу на головних аспектах. Учні можуть або підготувати деякий матеріал заздалегідь, або створювати сторінку відразу на уроці.
Важливо володіти інфомедійною грамотністю, яка
ВідповістиВидалитиінтегрує в собі кілька компонентів: інформаційну грамотність,
медіаграмотність, критичне мислення, соціальну толерантність та ін.
В сучасних реаліях, навчати дітей інформаційної грамотності є дуже важливим, авторка показала хороший приклад, як це вдало та цікаво донести до учнів.
ВідповістиВидалити