Ігрові завдання з лексикології, фразеології👇, морфології від студентки Альони Прищепи .
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
вівторок, 3 травня 2022 р.
Опановуємо техніку створення навчальних ігор...
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Автор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиВчитель, який використовує ІКТ повинен навчити дітей швидко та ефективно здобувати і запам'ятовувати необхідну інформацію, а також аналізувати її, розвивати вміння, що формують навички, які будуть корисними і надалі. Використання на уроках інформаційно-комунікаційних технологій дозволяє поглиблено усвідомлювати, вивчати навчальний матеріал. Саме ці завдання надовго можуть запам'ятатися і стати корисними, тому що учні мають краще розвинену фотографічну пам'ять. А також завдання корисні не тільки для учнів, але й для вчителів, які у пошуках цікавих матеріалів
ВідповістиВидалитиДуже важливо, аби вчитель використовував на уроках української мови інформаційно-комп'ютерні технології. Адже за допомогою них можна правильноі швидко знаходити потрібну інформацію. Також ключовим елементом є ігровий формат. Так діти зможуть краще засвоїти матеріал. Тому такі ігри- це просто знахідка, якими має оперувати кожен вчитель.
ВідповістиВидалитиНавчальні ігри на уроках української мови стимулюють загальний особистісний розвиток школярів. Для учнів завжди цікаво коли навчальний матеріал подається через гру. У них тоді з’являється азарт – хто ж перший виграє. Уроки з дидактичними іграми більше відкладається в пам’яті учня. Виконання цікавих ігрових завдань і правил на уроці сприяє розвитку спостережливості, довільної уваги, швидкого і тривкого запам’ятовування.
ВідповістиВидалитиСтудентка вдало підібрала матеріал, на основі якого створила цікаві та пізнавальні ігри, які стимулюють краще вивчення поданих тем.
Ігри на уроках української мови можна використовувати під час актуалізації опорних знань, мовної розминки, для ознайомлення дітей з новим матеріалом, узагальнення здобутих на уроці знань, повнішого й глибшого їх осмисленого засвоєння матеріалу, розширення кругозору, для роботи з обдарованими учнями. Систематичне використання ігор підвищує ефективність навчання.
ВідповістиВидалитиУчні добре відчувають, коли вчитель старається на уроці, а коли приходить лише, “аби відбути”. Тому віддавайте себе на сто відсотків, готуйтесь до кожного уроку якнайкраще, вигадуйте цікаві завдання і старайтесь бути тим вчителем, якого б Ви самі хотіли мати. Будьте щирими з учнями, і вони також будуть щирими з Вами.
ВідповістиВидалитиДякую автору за матеріал!
Дуже цікавий та корисний матеріал. Такі завдання завжди урізноманітнюють роботу на уроці, активізують учнів, дають можливість самореалізуватися, розвивають логічне мислення. Використання ігрових методів на уроках мови особисто я вважаю найефективнішими методами для підтримки уваги і розвитку памяті учнів
ВідповістиВидалитиУрізноманітнення уроку інтерактивними вправами позитивно впливає на підвищення пізнавального інтересу учнів, допомагає розвивати логічне мислення та колективну роботу. Дякую Альоні за такі цікаві та захоплючі вправи, які неодмінно привернуть увагу учнів, і зроблять урок наповненим! Загалом хотілось би сказати, якщо ви хочете, щоб учні з задоволенням приходили до Вас на урок, відходьте від застарілих стандартів, не бійтесь експериментувати та створювати для своїх студентів щось цікаве та нове, особливо, коли сучасні технології дають такі можливості.
ВідповістиВидалити