вівторок, 3 травня 2022 р.

Сучасний урок української мови

   Яким має бути сучасний урок української мови? Відповідь на це запитання шукали студенти 32 групи. Староста групи Людмила Біленька вважає, що сьогодні, у час реформування освітньої галузі, проведення традиційного уроку, де вчитель є основним джерелом знань, не є стимулом і мотивацією до навчання здобувачів освіти.

     Урок-подорож від студентки Альони Прищепи 👇.
















6 коментарів:

  1. Сучасний урок мови — це насамперед урок, на якому вчитель уміло використовує всі можливості учня, весь його творчий потенціал з метою активного розумового розвитку, глибокого й усвідомленого засвоєння лінгвістичних знань, формування комунікативної компетентності та морально-вольових якостей, відтак — виховання мовної особистості.

    ВідповістиВидалити
  2. А чи може сучасний урок української мови бути радісним і цікавим для учнів? Мені здається, може тоді, коли учень буде на уроці досліджувати, спостерігати, зіставляти, осмислювати побачене, почуте, упорядковувати й систематизувати матеріал, висловлювати свої думки, творити діалог, гру.

    ВідповістиВидалити
  3. Урок має бути емоційним, викликати інтерес до
    навчання, мотивувати і задовольняти потребу в знаннях. Саме цікаві, креативні уроки можуть мотивувати учнів до навчання.

    ВідповістиВидалити
  4. Сучасний урок слід розглядати як складну організаційно-педагогічну систему, що включає взаємопов'язані і взаємозумовлені компоненти, у центрі якої иаходяться суб'єкти навчально-виховного процесу — учитель і учні.

    Для сучасного уроку характерне широке коло завдань. Він має бути спрямований на формування особистості учня, давати школярам загальний розвиток через засвоєння спеціальних знань, передбачених шкільною програмою з мови, розвивати їх пізнавальні й творчі здібності.

    ВідповістиВидалити
  5. Сучасний урок має виділяти реальні умови для інтелектуального, соціального, морального становлення учнів, що вмотивовує його на досягнення високих результатів у навчанні. Студентка розробила цікавий урок захопивши принцип наочності, форми гри, де учень може проявити свої вміння та навички, що є важливим для сучасного уроку.

    ВідповістиВидалити
  6. Навчальні цілі уроку мови передбачають формування в учнів певних мовних знань,умінь пояснювати і застосовувати ці знання, формування мовленнєвих умінь, розширення досвіду мовленнєво-творчої діяльності.Сучасний урок повинен захоплювати учнів,пробуджувати інтерес до навчальної діяльності, формувати навчально-пізнавальні вміння, здатність до самоорганізації,самонавчання, самоперевірки,самоконтролю, рефлексії, виховувати соціально активну, цілеспрямовану,культурну, ерудовану особистість.

    ВідповістиВидалити