вівторок, 31 травня 2022 р.

Особливості змішаного навчання

   Багато вчителів полюбили змішаний формат навчання. У чому його особливість?       

  👈Магістрантка Ольга Безпалько спробувала детально вивчити це питання й узагальнила думки у вигляді відеопорадника (https://youtu.be/ql12N5qCOYc). 









9 коментарів:

  1. Змішане навчання є чудовою альтернативою, його можна було б і запровадити на більш поширеному рівні в Україні. Проте, на мою думку, для цього необхідна висока комп'ютерна грамотність в учнів, котра зараз не є такою.

    ВідповістиВидалити
  2. Рішенням проблеми з комп'ютерною гоамотністю є таким, щоб з початкової школи вчити дітей користуватися комп'ютером, інтернетом, а також проводити спеціальні тренінги, на яких вчителі будуть пояснювати і показувати, як працювати на конкретному ресурсі. На «МійКлас» є спеціальні завдання для молодших школярів, розроблені на основі технології «drag-and-drop» (буквально «тягни-і-кидай») — з її допомогою розвивається увага, яка необхідна на всіх етапах навчання.
    Також вмотивовувати учнів займатися самостійно. Можна придумати спеціальну систему заохочень за досягнення. Слід пояснити всі переваги такого методу, наприклад, можна провести семінар до впровадження змішаного навчання, щоб показати дітям, як воно працює в ігровій формі. Наочним прикладом вирішення цієї проблеми є система ТОПів. Учень бачить свій прогрес, і це дає йому стимул не відставати від інших.

    ВідповістиВидалити
  3. Змішане навчання цікавий метод як для учнів так і для педагога, різні джерела інформації, які доповнюють освітній процес, різні думки фахівців, та елементарне вивчення пк та пошуку інформації.

    ВідповістиВидалити
  4. Я вважаю, змішане навчання має безліч переваг: можливість гнучкості для всіх учасників освітнього процесу. Матеріал є доступний та учні можуть переглядати матеріал коли для них це зручно, повторювати та осмислювати ще краще.

    ВідповістиВидалити
  5. Успіх – досягнення поставленої мети. Рівень успіху визначається не рівнем досягнення, а рівнем свого задоволення. Зараз доцільно застосовувати у роботі технологію змішаного навчання. Використання на уроках змішаного навчання також допоможе розв’язати нагальне питання: як наповнити урок і фізичний простір так, щоб урахувати потреби кожного учня (темп навчання, складність і обсяг матеріалів, формат взаємодії).

    ВідповістиВидалити
  6. У такій моделі учні працюють у класі і за визначеним графіком проходять окремі станції. Тобто чергують різні види діяльності: групову роботу, роботу над проектом і роботу з вчителем. Частину завдань вони обов'язково виконують онлайн.

    ВідповістиВидалити
  7. Питання змішаного навчання до кінця не досліджене, є переваги і недоліки. Я схиляюсь до подальшого запровадження змішаного навчання, адже плюси переважають всі недоліки. Насамперед, формує дисципліну та самостійність учня, розвиває дослідницьку діяльність, контроль власного навчання.

    ВідповістиВидалити
  8. Гадаю, що змішане навчання стане більш поширеним в наш час тому, що таке навчання є доступнішим для учнів, якість такого навчання з часом стає кращою, а витрати на його здійснення мінімальні.

    ВідповістиВидалити
  9. Ефективно організоване змішане навчання має безліч переваг:
    Дає можливість гнучкості для усіх учасників процесу, розвиває в учнях проактивний підхід до навчання, де вчитель більше не є джерелом інформації, а лише фасилітатором;
    Підсилює цифрові навички дітей та спонукає їх бути самостійними здобувачами освіти,дає вчителям нагоду зробити навчання більш індивідуальним

    ВідповістиВидалити