понеділок, 6 червня 2022 р.

Проєкт "Лінгвістичний феєрверк"

    Вчимося креативити... Мовно-освітній проєкт "Лінгвістичний феєрверк" студентки 32 групи Тетяни Кос 👇.

6 коментарів:

  1. Можна констатувати, що проблема частиномовної
    приналежності слів у теорії української мови залишається складною і дискусійною.

    Тому важливо, щоб у процесі такої роботи вчитель використовував різні методи й прийоми, зокрема пояснювально-ілюстративні, наочні, метод гранування тощо.

    ВідповістиВидалити
  2. Діти мислять образами, формами, фарбами, звуками, відчуттями взагалі… Цікавий матеріал! Дякую!

    ВідповістиВидалити
  3. Лінгвістична гра належить до найбільш активних і ефективних форм здобуття знань, адже вона в яскраві тони забарвлює емоційне тло уроку, дає змогу раціонально використовувати час, створює стабільну ситуацію успіху і водночас щонайповніше забезпечує мовний розвиток учня. Порівняно з іншими формами навчання й виховання, перевага гри полягає в тому, що вона досягає своєї мети непомітно для учня, використовуючи здатність дітей мимовільного запам`ятовування. Окрім того, у процесі ігор формуються не тільки знання та вміння, а й такі якості особистості, як самостійність, організованість, дисциплінованість, цілеспрямованість, наполегливість, творча активність тощо. Використання лінгвістичних ігор допомагає викладачу-словеснику зацікавити й захопити учнів вивченням мови, збудити постійне прагнення збагачувати свій інтелектуальний набуток у лінгвістичній царині.

    ВідповістиВидалити
  4. Такі освітні ігри призначені для невимушеного вивчення мови і збагачення мовлення, а також для розвитку логічного і креативного мислення. Їхня відмінність від інших ігор – головним персонажем в них є мовознавство або лінгвістика.

    ВідповістиВидалити
  5. Дуже цікавий та змістовний матеріал у доступному форматі!
    Щиро дякую!
    Буду використовувати і у власній педагогічній діяльності.

    ВідповістиВидалити
  6. Проєкт "Лінгвістичний феєрверк" звучить захопливо та цікаво! За допомогою цього проєкту учасники можуть розвивати свої мовні навички через творчий підхід. Це може бути відмінним способом сприяти зацікавленості учнів у вивченні мови та стимулювати їхню творчість.

    ВідповістиВидалити