У чому вбачають свою лінгвометодичну суперсилу наші студенти?
👉 "На мою думку, моя лінгвометодична суперсила якраз у тому, щоб поєднувати розваги та навчання, добирати цікаві завдання і підтримувати позитивну атмосферу на уроках.
Я – людина емоційна, люблю сучасну медіакультуру, люблю жартувати й сміятися. І точно не хотіла б відмовлятися від цього у своїй майбутній професійній діяльності. Та, на мою думку, і не варто. По-перше, людей приваблює щирість і відштовхує фальш. Складно було б прикидатися протягом усієї кар’єри, і це не сприяло б довірливим стосункам. А, по-друге, учні не можуть безперервно працювати сорок п’ять хвилин лише над серйозними завданнями. Жарти й розмови на важливі теми допомагають учням перепочити між етапами уроку. А ще, можливо, це не стосується методики навчання, але з мого шкільного життя я більше пам’ятаю вчителів, що говорили з нами. І з якими не боялися говорити ми. Тому хочеться, щоб і мене учні пам’ятали" (Дарина Боровик, 32 група).
Читаючи такі роздуми майбутніх вчителів розумієш, що наша освіта буде розвиватися якомога швидше, вони вже є спеціалістами своєї справи, так тримати!
ВідповістиВидалитиПовністю згодна з Дариною. Адже щирість є важливим фактором. І коли вчитель на одній "хвилі" з учнем навчання стає більш цікавим та зрозумілим.
ВідповістиВидалитиЦікаво і влучно написано. Дарино, дякую!
ВідповістиВидалитиЗгодна з авторкою цих слів. Майбутні вчителі мають бути людиною, до якої можна не боятися звернутися і має бути не просто "роботом" який сухо викладає , але вміти зацікавити учнів і втримати їх увагу протягом усього заняття.
ВідповістиВидалитиСуперсила майбутнього вчителя-словесника до використання засобів медіаосвіти як цілісний педагогічний процес у взаємозв’язку навчально-пізнавальної, науково-дослідної, практичної складових, що спрямований на формування готовності здійснювати навчання мовно-літературних предметів, гурткову роботу в закладах загальної середньої освіти з урахуванням педагогічно доцільних засобів медіаосвіти та індивідуальних особливостей учнів.
ВідповістиВидалитиЯ погоджуюсь з думкою Дарини, а й насправді, саме в НУШ цінується довіра та повага до вчителя, який наділить рекомендаціями та допоможе у вирішені питань, це є важливим аспектом у відносинах вчителя та учня.
ВідповістиВидалитиАвторка влучно підкреслила яким має бути сучасний вчитель, щоб вміти зацікавити учнів і втримати їх увагу , а не лише розповідати однотипно весь навчальний матеріал.
ВідповістиВидалити