Один із випусків проєкту присвячено інтеграції медіатекстів в уроки української мови. Як і навіщо? Відповідь дають Віка з Людою (https://view.genial.ly/62a063ee98db9f00187404be/learning-experience-didactic-unit-uvaga-tekst-iz-dezinformaciyeyu?fbclid=IwAR1aimfkuLzJu2Mv6Dl-2QWfifV_v0zS5511F57Dv-br4_O4FS742PYkn6M)👇
Як усе було...👇
Ми завжди знаходимось під впливом через медіа, який вміщає в собі величезний потік різної інформації. Спираючись на це є досить важливим вводити в освітній процес навчання медіаграмотності. На уроках української мови і літератури це можна зробити у вигляді роботи над медіатекстами, сприйняття, аналіз та засвоєння творів медіакультури, різноманітні творчі медіазавдання.
ВідповістиВидалитиБурхливий розвиток у сучасному світі інформаційно-комунікаційних технологій та масмедіа вимагає нагальної та цілеспрямованої підготовки особистості до вмілого й безпечного користування ними, тож не викликає сумнівів необхідність упровадження медіаграмотності в сучасний освітній процес.
ВідповістиВидалитиАктуальний аналіз на тему статті. Цікаво, що мається на увазі, що у на слайдах Ви розробляєте якийсь аспект проблеми та розглядаєте усі важливі моменти цієї проблеми.
ВідповістиВидалитиПроєкт "Мова про мову" студенток Вікторії Вільмик і Людмили Біленької виглядає цікаво та корисно! Інтеграція медіатекстів у уроки української мови може бути важливим кроком у сучасній освіті. Це дозволяє студентам збагачувати свої знання мови через різноманітні формати, такі як відео, аудіо, та тексти з Інтернету. Це може зробити процес вивчення більш захоплюючим та доступним, а також допоможе учням краще розуміти та адаптуватися до сучасного медійного середовища.
ВідповістиВидалити