пʼятниця, 10 червня 2022 р.

Вебквест для новачків

    Інтерактивну презентацію пам'ятки про вебквест зроблено з душею - від наших магістранток Дар'ї і Юлії 👇 Покликання: https://view.genial.ly/627ea0c314f9e20011614403/learning-experience-didactic-unit-vebkvest)
   Після ознайомлення з презентацією магістрантки Дар'я і Юлія пропонують переглянути/ виконати вебквест "Лінгвістичні стежки прислівника" (https://dashalevchenko7531.wixsite.com/my-site-1).





8 коментарів:

  1. Надзвичайно великий об'єм інформації можна передати учням використовуючи такий формат уроку як вебквест. Хочеться обов'язково використати такі доробки при роботі з учнями. Впевнена, що вони знадобляться в найближчому майбутньому.

    ВідповістиВидалити
  2. На даному етапі в нас як у вчителів стоїть на меті знайти нові методи і прийоми наачання. Веб-квест є ефективним варіантом для мотивації навчальної діяльності старшокласників, які в 21 столітті цікавляться інтернетом та комп'ютерами. Цей метод хороший для самоорганізації та самонавчання, тому що вчитель дає тему, а учні самі, використовуючи комп'ютерні технології та ресурси мережі Інтернет, відбирають потрібний матеріал.

    ВідповістиВидалити
  3. За даними технологіями – майбутнє нашої освіти. Ми вже не можемо повернутись повністю до класичної форми уроку. Наразі перед випускниками школи стоять зовсім інші завдання, а школа має розвивати у своїх випускників все нові і нові компетентності. Саме уміння орієнтуватися в інформаційному світі, вирішувати питання, так би мовити , «виживання» у різноманітних його проявах (економічному, соціальному, політичному тощо) і дають такі форми діяльності учнів, як веб- квест та «живий» квест.

    ВідповістиВидалити
  4. Веб-квест є відносно одним з нових різновидів інформаційно-комунікаційних технологій, які зорієнтовані на учнів, для формування у них інформаційної, пізнавальної та самоосвітньої компетентності. Для педагогів веб-квест теж є цікавим методом для розвитку та саморозвитку.

    ВідповістиВидалити
  5. Веб-квест класифікується репродуктивними завданнями, репродуктивно-когнітивними завданнями, когнітивними завданнями, когнітивно-креативними завданнями, креативними завданнями.
    Кожне із них є по-своєму обґрунтованим та цікавим.

    ВідповістиВидалити
  6. Веб-квест завдяки якому учні виконують
    поставлену певну навчальну задачу. Такі освітні сайти існують і створюються вчителем для поєднання інтернету з освітнім процесом.Вони охоплюють як окрему проблему, так і навчальний предмет.

    ВідповістиВидалити
  7. В сучасному світ використання інноваційних технологій, які сприяли б пізнавальній діяльності учнів, їхньому розвитку та соціалізації є дуже важливим процесом. Удосконалення навчального процесу є на часі, оскільки воно забезпечує розвиток умінь і навичок учня, сприяє застосування знань, формується інформаційно-комунікаційна компетентність учня. Використання веб-квестів відкриває можливості для дослідження і розв'язання проблемно-пошукових завдань, забезпечує продуктивну діяльність учнів в електронному освітньому середовищі.

    ВідповістиВидалити
  8. Веб-квест цікава форма організації проектної та дослідницької діяльності учнів на уроках української мови і літератури. Впевнена, що той вчитель, який спробує створити хоча б один веб-квест з учнями, відразу побачить позитивні зміни в учнях їх активність, згуртованість, рівень і якість спілкування, бо робота ця і корисна, цікава, сприяє формуванню учнівської команди.

    ВідповістиВидалити