Авторки проєкту - наші магістрантки: Світлана Тимошенко, Тетяна Коломієць і Тетяна Кос. Для вивчення питання про сертифікацію вчителів вони звернулися до наших стейкхолдерів з Управління Державної служби якості освіти в Житомирській області: Магдич Тетяни Павлівни (головний спеціаліст відділу моніторингу Управління ДСЯО в Житомирській області, доктор філософії) та Кошарської Людмили Леонідівни (головний спеціаліст відділу інституційного аудиту Управління ДСЯО в Житомирській області). А також узяли інтерв'ю у вчительки початкових класів Козачук Руслани Володимирівни (учительки вищої категорії Луківської гімназії Житомирського району), яка успішно пройшла сертифікацію 2022 року. Переглянути відео можна за покликанням: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0GqaxvPSwuysWPWB9Eu2oGCHWXyAreEN5aPEJpDC2dsAfnwkYqsvedb2pbLoMTq6Pl&id=100017364032022.
Лайфхаки : лексикологія, фразеологія
- Про блог
- Освітня діяльність
- Наукова діяльність
- Методичні публікації
- Допоміжні матеріали ПР
- Допоміжні матеріали ММ
- Лайфхаки: фонетика
- Лайфхаки: лексикологія, фразеологія
- Лайфхаки: будова слова, словотвір
- Лайфхаки: морфологія
- Лайфхаки: синтаксис
- Лайфхаки: розвиток мовлення
- Лайфхаки: правопис
- Щоденник подяки
- Про автора
середа, 24 квітня 2024 р.
Продовження проєкту "Марафон мовної освіти": сертифікація вчителів
Цього разу зупинка проєкту-марафону – "Сертифікація вчителя української мови" (попередні зупинки: "Що таке штучний інтелект?", "Мовна освіта очима учнів та студентів"). А що ви знаєте про сертифікацію вчителів? Загалом сертифікація – це зовнішнє оцінювання професійних компетентностей педагогічного працівника (зокрема якості підготовки з фахових дисциплін, педагогіки, психології, практичних умінь застосування сучасних форм, методів, засобів, технологій навчання), воно здійснюється шляхом незалежного тестування, самооцінювання, вивчення практичного досвіду роботи та інтерв’ювання.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Проєкт "Марафон мовної освіти" продовжує розширювати свої горизонти з сертифікацією вчителів української мови. Це важливий крок у підвищенні якості освіти, оскільки сертифікація дозволяє оцінити та підтвердити професійну компетентність педагогів. Звернення до стейкхолдерів та інтерв'ю з практикуючими вчителями допомагають зрозуміти особливості цього процесу та наголосити його значення для розвитку освіти. Бажаю магістранткам подальших успіхів у дослідженні цієї важливої теми!
ВідповістиВидалитиНа мою думку,магістрантки обрали серйозну та цікаву тему для обговорення!
ВідповістиВидалитиАдже завдяки сертифікації кожен педагог може підтвердити рівень своєї педагогічної майстерності,тим самим показати свій професіоналізм!
Авторкам проекту бажаю успішно проходити кожну атестацію та отримувати гарні відсотки*)))